FAQ

Veel gestelde vragen over het gebruik van illustraties van Fabriekshuys Tekenstudio zijn hieronder terug te vinden.

Illustraties Fabriekshuys

  1. Wat kost een illustratie?
    De prijs hangt af van wat je precies wil, hoe het gemaakt moet worden, de hoeveelheid werk dat erin zit en hoe de illustratie geleverd moet worden. In de webwinkel staan een aantal mogelijkheden om een illustratie te laten maken. Dat kan al vanaf € 29,95.
  2. Ik heb een illustratie op internet gezien en wil deze gebruiken. Mag dat?
    Nee, dat mag niet. Op alle illustraties zit auteursrecht, dat is wettelijk zo bepaald. Het is dus nooit toegestaan deze te gebruiken zonder toestemming. Of je een illustratie nu via Google, Instagram, Facebook of ergens anders vindt, het mag niet!
  3. Ik heb een illustratie op internet gezien en wil deze zelf aanpassen. Mag dat?
    Nee! Het is absoluut niet toegestaan een illustratie aan te passen in welke vorm dan ook. Ook niet voor aangekocht werk.
  4. Ik heb een illustratie op de website gezien en wil deze laten aanpassen. Kan dat?
    Dat kan Fabriekshuys Tekenstudio voor je verzorgen. Geef aan om welke illustratie het gaat en wat je wil aanpassen, dan krijg je daarvoor een offerte.
  5. Kan ik de bronbestanden van een illustratie krijgen?
    Nee, de bronbestanden blijven altijd in bezit van Fabriekshuys Tekenstudio. Voor sommige opdrachten, veelal met veel drukwerk, wordt wel een drukbestand geleverd. Deze mag enkel worden gebruikt waarvoor de opdracht bedoeld is en conform de gebruikerslicentie.
  6. Ik wil een illustratie op een mok of T-shirt laten drukken. Mag dat?
    Fabriekshuys Tekenstudio kan dat eventueel voor je verzorgen.
  7. Kan ik voor een goed doel of ter promotie een gratis illustratie krijgen?
    Nee, Fabriekshuys Tekenstudio verleent daar geen medewerking aan.

Webwinkel

  1. Kan ik ook een bestelling laten leveren buiten Nederland?
    Ja, dat kan. Stuur daarvoor een e-mail met je verzoek naar info@fabriekshuys.nl
  2. Wat zijn de verzendkosten voor een artikel?
    Voor Nederland en België worden geen verzendkosten gerekend. Voor verzending naar het buitenland wel. Afhankelijk van de bestemming wordt de prijs daarvan bepaald.
  3. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
    Als de betaling gelukt is, is de bestelling goed aangekomen. wellicht zit de bevestiging in je mapje met spam. Mocht ook dat niet het geval zijn, kun je altijd informeren via e-mail info@fabriekshuys.nl
  4. Hoe lang neemt een bestelling in beslag?
    Voor standaardwerk is duurt dat een dag of 3. Maatwerk neemt tussen de 4 tot 10 dagen in beslag. Omdat sommige artikelen een correctieronde hebben kan de verwerking wat langer duren. Immers is de voortgang afhankelijk van een reactie.
  5. Bestellen via de webwinkel lukt niet, wat nu?
    Stuur een e-mail met je bestellingnaar info@fabriekshuys.nl. Je krijgt een factuur en na betaling daarvan ontvang je je gewenste artikel.
  6. Kan ik een illustratie uit de webwinkel laten aanpassen?
    Sommige illustraties kunnen worden aangepast, dat staat aangegeven per artikel. Mocht je een illustratie willen laten aanpassen die deze optie niet biedt, stuur dan een e-mail naar info@fabriekshuys.nl en je krijgt een prijsvoorstel voor de aanpassing.
  7. Ik heb een bestelling ontvangen en deze is beschadigd geleverd. Wat nu?
    Beschadigingen zijn vervelend! Het kan gebeuren dat het artikel bij verzending averij oploopt. Maak in dat geval goede foto’s van de beschadigingen en e-mail deze naar info@fabriekshuys.nl. Fabriekshuys Tekenstudio zal zorgen voor een nieuw artikel.
  8. Wat houdt een correctieronde in?
    Een correctieronde betekent dat de illustratie nog aangepast kan worden op kleur, details en tekst in het tekenwerk.
  9. Zijn de artikelen uit de webwinkel ook elders verkrijgbaar?
    De artikelen van Fabriekshuys Tekenstudio zijn, op de Volvo-posters na, alleen hier verkrijgbaar.


Terug naar de winkel